رئيس الملائكة ميخائيل
مرحبا بكم فى منتداكم يشرفنا تكونو اعضاء نشيطين
رئيس الملائكة ميخائيل
مرحبا بكم فى منتداكم يشرفنا تكونو اعضاء نشيطين
رئيس الملائكة ميخائيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رئيس الملائكة ميخائيل

منتدى مسيحى كامل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالكتاب المقدس
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
راديو راكوتى
  Bit rate:
    (32kbps)
    (16 kbps)
المواضيع الأخيرة
» عظات مسجلة من الاكليريكية لقداسة البابا شنودة الثالث
فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2015 5:07 am من طرف boktor.mikhail

» إيجار سيارات وليموزين وخدمات سياحية بأقل الأسعار
فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:14 am من طرف كار ليموزين

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:11 am من طرف كار ليموزين

» تقدم اقووووووووووى العروووووووض واحدث الموديلات ( تورست كار)
فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:09 am من طرف كار ليموزين

» كتاب المجموعة الكاملة لمؤلفات جبران خليل جبران
فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 30, 2011 2:43 am من طرف sallymessiha

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
فينكم يا مشرفين  Vote_rcapفينكم يا مشرفين  Voting_barفينكم يا مشرفين  Vote_lcap 
خادمة الملاك
peter samir
ممدوح ميلاد
sallymessiha
tena
بنت المسيح
بنت الفادى
tomas kok
john

فينكم يا مشرفين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
Admin

فينكم يا مشرفين  Empty
مُساهمةموضوع: فينكم يا مشرفين    فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 3:35 pm

تعالوا نضحك على المشرفين

هنحكى يوم من يوميات مشرف فى المنتدى

اول ما قام من النوم لقى الموبايل بتاعه بيرن

فلقى الادمن بتاع المنتدى بيتصل بيه

المشرف:اصطبحنا واصبح الملك لله ......صباح الخير يا فندم

الادمن: خير هييجى منين الخير ياسى زفت

انت سايب قسمك ونايم الله يخرب بيت اللى شار عليا الشورة السودة دى انى امسكك مشرف انت متنفعش حتى تبقى عضو موقوف

المشرف : ليه بس يا فندم دا انا حتى مغسلتش وشى ودخلت على طول على المنتدى

الادمن : عموما ادخل شوف قسمك ودا اخر انذار ليك

وانتهت المكالمه والمشرف طبعا مضايق وبيقول انا ايه بس ياربى اللى دبسنى التدبيسه السودة دى ماكنت عضو وميه ميه المهم دخل على الرسايل الخاصه بتاعته بقى لقى الرسايل دى

الرسالة الأولى

...ازيك مشرفنا .. بقولك أنا اضفت موضوع بس معرفش شكله نزل ثلاث مرات بالغلط أحذف أي واحد فيهم .. اللي يعجبك أنت بس احذف

الرسالة الثانية

مرحب مشرفنا ..... بقلك شوف : في عضو قاعدلي كل موضوع يرد عليا ويهيني قدام الأعضاء ... لو ماسكتوش هعمل حاجه محصلتش.. واقلبلكم المنتدى .. وقد اعذر من بنجر ...

الرسالة الثالثة

ياااأبو الشبااااااااااااب ألحقني ... كل ما أدخل المنتدى يطلعني بره ... ومش راضي يدخلني ايه الحكاية شكلها كدة الدخول. بفلوس ....

الرسالة الرابعة

مشرفنا ... ممكن لو سمحت تعدل اسمي من الحلوة الى ملكة جمال المنتديات <<<<<<<< مصدقه نفسها

الرسالة الخامسة

هاي عمري ... يارب تكون مبسوط .. بصراحة شخصيتك عاجباني ولك هيببة في المنتدى بس ياريت يعني اذا عملت موضوع ثبتهولي ..على فكرة انا زعلانة محدش يثبتلي مواضيعي

وانا مال اهلى انا محدش بيثبتلك مواضيعك متتحرقى انتى والمنتدى
دا رده طبعا

الرسالة السادسة

ياعم هقلك على حاجة : مش هسلم عليك ولا حاجة انت أصلاُ ماتستاهلش كل ما اعمل موضوع تحذفهولي .. عجيبة والله ...

الرسالة السابعة

مساك زي الفل يا سوبر ستار المنتدى ...
بصراحة انا مكسوف منك عايز أطلب طلب بسيط ... يعني انا عايز اعرف ازاي المشرف بيتعامل مع المواضيع و ايه الطريقة يعني بالعربي الفصيح .. عايز الباسوورد بتاعتك اذا تكرمت

(ماهو دا اللى ناقص)

الرسالة الثامنة

يا اخي انت زودتها ... شايف نفسك علينا وكل مانكلمك ما تديناش وش .. ياخي الاشراف مش يعني بقيت ملك ... اختشي على دمك بقى .. قال مشرف قاال ... انت أصلاً خدام عندنا يعني تخدمنا .. اقولك : روح هاتلي واحد شاااي

صحيح الى ميعرفش يقول عدس

الرسالة التاسعة

حبيب قلبى... ازيك حبي .. عرفتني ؟؟ أنا أمورة .. واحشني اوي ... اقلك كلمني على الياهو ضروري ... بااااااااااي

الرسالة العاشرة

(من المشرف العام)

السلام لكم..أخي ...الاحظ كثرة الشكاوي من الأعضاء وكثرة المشاكل أرجوا تهدئة الأمور بأسرع وقت .. وان تفعل أي شي لمصلحة المنتدى ... وشكرا ...

الرساله الحادى عشر

لو سمحت يا سعاده الباشا فى بنت موجوده على المنتدى ياريت تبقى تبعتلى ايميلها على ايميلى وليك الحلاوة طبعا

( ليه يعنى قالولك عليا فتحها عالم سمسم بوزع ايميلات )

بعدها الحمد لله المشرف اتجنن
طبعن مشرفينا غير كده خالص

https://archangelmichael.own0.com
بنت الفادى
عضو
عضو

فينكم يا مشرفين  Empty
مُساهمةموضوع: رد: فينكم يا مشرفين    فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 12:33 pm

ههههههههههههه
شكرا على هذا الموضوع الروعه فينكم يا مشرفين  Icon_porc
Admin
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
Admin

فينكم يا مشرفين  Empty
مُساهمةموضوع: رد: فينكم يا مشرفين    فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 3:11 pm

هههههههههههههههههههه سورى الموضوع عجبنى فحبيت اجيبه فى المنتدى عندى والم بيه نفسى على المشرفين الى ليهم سنه ما دخلوا
https://archangelmichael.own0.com
peter samir
عضو نشيط
عضو نشيط
peter samir

فينكم يا مشرفين  Empty
مُساهمةموضوع: رد: فينكم يا مشرفين    فينكم يا مشرفين  Icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 7:55 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شكرا على موضوعك الرائع

فينكم يا مشرفين
صفحة 1 من اصل 1